خدمات نمایشگاهی, طراحی تراکت, مجله ، کاتالوگ و بروشور

طراحی بروشور محصول

طراحی بروشور

طراحی بروشور محصول مورد نظر شما

طراحی بروشور یکی از قدیمی ترین ترفندها در تاریخچه بازاریابی است. یک شرکت تحقیقاتی بازاریابی نشان می دهد که رسانه های فیزیکی از رسانه های دیجیتال به یاد ماندنی تر و ترغیب کننده تر هستند. اگر می خواهید در مورد طراحی بروشور محصول اطلاعات کسب کنید، رابینسو را در ادامه همراهی کنید.

نکات و استراتژی های طراحی بروشور محصول

بهترین استراتژی های بازاریابی تلفیق رسانه های دیجیتال و فیزیکی است، با تمرکز روی بروشورها و پوسترها برای وب سایت ها و رسانه های اجتماعی می توانید این دو را با هم تلفیق کنید.

مخاطب مورد نظر خود را تعیین کنید

قبل از شروع فکر کردن به اهداف خود و طراحی بروشور محصول، سلیقه مشتری بسیار اهمیت دارد.یک تحقیق کامل و اساسی در مورد مخاطبین هدف خود داشته باشید.شما بر حسب سن، چرخه خرید، درآمد، موقعیت مکانی یا گزینه هایی از جمله  شیوه زندگی، بازار خود را تقسیم می کنید. پیام رسانی و تصاویر بروشور باید با در نظر داشتن این موارد طراحی شود.

طراحی بروشور محصول

بنابراین اولین قدم شما در تهیه یک بروشور بازاریابی این است که افراد مورد نظر خود را هدف گذاری کنید. برای شروع فقط روی یک بازار هدف تمرکز کنید. کلید ایجاد یک بروشور بازاریابی موفق، تمرکز است.

پیام طراحی شده و هدفمند را برای طراحی بروشور بازاریابی خود ایجاد کنید. مشخص کنید که برای کدام بخش(جلویی، میانی و یا پشتی ) صفحه متن لازم دارید و متناسب با آن بنویسید.

صفحه اول باید یک پیام واضح و روشن داشته باشد:

صفحه اول بروشور شما باید توجه خواننده شما را جلب کند. هر چیزی که در آن صفحه است باید مشتری را مجاب کند صفحه های دیگر را نیز مطالعه کنند. فعالیت خود را در یک پیام روشن در صفحه اول مشخص کنید  و آن پیام را با کمترین جمله ممکن بیان کنید.

نکته : اطمینان حاصل کنید که در صفحه اول زیر 25 کلمه استفاده کرده اید.

طراحی بروشور محصول رابینسو

مطالب اصلی بروشور باید مختصر و کم حجم باشد

با فرض اینکه موفق شده اید توجه خوانندگان را با طراحی بروشور محصول خود، به بروشور جلب کنید، وقت آن رسیده که آنچه را که واقعاً می خواهند، در مورد محصولات یا خدمات شما در اختیارشان قرار دهید.

تا جایی که می توانید، مطالب بروشور را بر اساس نیازها و خواسته های مشتریان تنظیم کنید. بیشتر در مورد نحوه کسب و کار شما و تفاوت و مزیت شما نسبت به رقبا صحبت کنید. اما به هیچ عنوان از اسم رقبا برای نشان دادن مزیت خود استفاده نکنید.

در زیر هر صفحه بروشور محصول، می توانید محصول یا خدمات را با جزئیات بیشتری توصیف کنید. این توضیحات را تا حد امکان کوتاه و دقیق بیان کنید. سعی کنید اطلاعات کافی را در اختیار خوانندگان خود قرار دهید تا آنها را جذب کنید و بگذارید تا از بروشور شما به عنوان یک نقطه پرش برای رسیدن به فروشگاه یا وب سایت شما استفاده کند.

طراحی کاتالوگ رابینسو

صفحه پستی طراحی بروشور باید شامل جزئیات اضافی مانند اطلاعات تماس شود

بعد از ارائه پیشنهادات شما در بروشور، اطمینان حاصل کنید که مشتری شما می تواند به راحتی با شما تماس بگیرد و ارتباط برقرار کند، در صفحه پشتی بروشور تمام اطلاعات تماس از جمله:  آدرس وب سایت، آدرس ایمیل و شبکه های اجتماعی، شماره تماس و آدرس شرکت را ذکر کنید.

برای طراحی بروشور بازاریابی، تصاویر منحصر به فرد و معنی دار را جمع آوری کنید. در طراحی بروشور خود حتما از تصاویر خود محصول استفاده کنید تا مشتری با محصول شما کامل آشنا شود وحس اعتماد کند. ناسازگاری در سبک و رنگ تصویر می تواند طراحی بروشور شما را غیر حرفه ای جلوه دهد و از جذابیت بروشور شما کم کند.

شرکت تبلیغاتی رابینسو

خدمات شرکت تبلیغاتی رابینسو

شما می توانید تمام خدمات مربوط به تبلیغات ، پخش و چاپ تراکت ، تراکت پخش کن ساعتی در تهران و … را به شرکت تبلیغاتی رابینسو بسپارید تا در کوتاه ترین زمان و پایین ترین قیمت کارهای شما انجام شود.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *