خدمات نمایشگاهی, مجله ، کاتالوگ و بروشور

تراکت تبلیغاتی چیست و مهمترین ویژگی های استفاده از آن

تراکت تبلیغاتی چیست

تراکت تبلیغاتی چیست و مهمترین ویژگی های تراکت تبلیغاتی

در دنیای رقابتی، امروزه کسب و کارها برای معرفی محصول یا خدمات خود از روش های مختلف تبلیغات استفاده می کنند. تبلیغات به دو صورت آنلاین و آفلاین انجام می شود. تبلیغات در سایت، شبکه های اجتماعی ( تلگرام، اینستاگرام و …) بنری در سایت و تبلیغات گوگلی و رپورتاژ آگهی همه از نوع تبلیغات آنلاین هستند. تبلیغات روزنامه ها، مجلات تخصصی و عمومی، تبلیغات محیطی ( بیلبوردهای داخل و خارج از شهر)، تبلیغات تلویزیون، تراکت تبلیغاتی و… را تبلیغات آفلاین می نامند. حال سوالی که پیش می آید این است که اصلا تراکت تبلیغاتی چیست؟ ویژگی های تراکت تبلیغاتی چیست؟ با رابینسو همراه باشید.

تراکت تبلیغاتی

این دو روش مزایا و معایب زیادی دارد برای مثال تبلیغات آنلاین شما و برند شما را در شبکه های اجتماعی به مردم معرفی می کند اما این تبلیغات صرفا برای مخاطبین مجازی و آنلاین می باشد و برای آن که به صورت گسترده تری برند خود را معرفی کنید نیاز است که تبلیغات آفلاین را نیر داشته باشید.

این دو می تواند مکمل یک دیگر باشد. اما بسیار مهم است که به روش درست و اصولی از هر دو نوع تبلیغات استفاده کنید. تراکت تبلیغاتی یکی از بهترین روش های آفلاین می باشد که ما تصمیم داریم در این مقاله بیشتر درباره ویژگی های مهم تراکت تبلیغاتی صحبت کنیم.

تراکت تبلیغاتی چیست؟

تراکت تبلیغاتی یک کاغذ چاپی قابل لمس است که هر کسب و کاری برای معرفی محصول یا خدمات و یا یک رویداد اطلاعاتی را در اختیار مردم می گذارد و پخش تراکت توسط یک سری افراد با تجربه و مجرب به صورت اصولی پخش می شود تا نتیجه درستی بگیرند. مهم نیست کسب و کار شما چقدر بزرگ و کوچک می باشد شما با این تبلیغات می توانید در دید مردم باشید و مورد توجه قرار بگیرید.

ویژگی های تراکت تبلیغاتی

تراکت تبلیغاتی ویژگی های منحصر به فردی دارد که دانستن آن ها به کسب و کارها برای انتخاب راه درست تبلیغات کمک می کند. در ادامه این ویژگی ها گفته شده است.

اطلاع رسانی سریع و آسان

تبلیغات به وسیله پخش و چاپ تراکت به صورت بصری می باشد و بیشتر در ذهن افراد قرار میگیرد و شما با یک پیام یا نوشته کوتاه محصول و یا خدمات خود را توصیف می کنید و در خاطر افراد باقی می مانید. بیشتر افراد تراکت را با خود می برند تا در فرصت مناسب و در صورت لزوم از آن استفاده کنند و این یعنی در کیف و جیم افراد باقی می مانید.

قابل لمس بودن

تراکت تبلیغاتی قابل لمس است و فرد بعد از مطالعه می تواند آن را حفظ کند و از آن استفاده کند.اما بیشتر تبلیغات دیگر گذری می باشد و شما نمی توانید آن را لمس کنید و ممکن است به سرعت از ذهن دور شود بعد از دور شدن از تبلیغات، اما تراکت قابل لمس است و فرد آن را می تواند همراه خود داشته باشد.

کم هزینه بودن تراکت

اکثر تبلیغات بسیار هزینه بردار است و همه کسب و کارها توان پرداخت آن را ندارند. به طور مثال تبلیغات آنلاینی که کسب و کارها انجام می دهند دارای هزینه های بالایی می باشد که در صورت کوچک بودن کسب و کار آن ها را با چالش جدی برای هزینه ها مواجه می کند. اما پخش تراکت بسیار کم هزینه بوده و شما با هزینه کم مورد توجه قرار می گیرید و شناخته خواهید شد.

شرکت تبلیغاتی رابینسو

خدمات شرکت تبلیغاتی رابینسو

شما می توانید تمام خدمات مربوط به تبلیغات ، پخش و چاپ تراکت ، تراکت پخش کن ساعتی در تهران و … را به شرکت تبلیغاتی رابینسو بسپارید تا در کوتاه ترین زمان و پایین ترین قیمت کارهای شما انجام شود.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *