چاپ کارت ویزیت, کارت ویزیت

چاپ کارت ویزیت آنلاین با قیمت مناسب

چاپ کاتالوگ، بروشور رابینسو

قیمت چاپ کارت ویزیت

در حالت کلی قیمت چاپ کارت ویزیت آنلاین دارای تنوع بسیار است، به طوی که هر قشری از جامعه توانایی چاپ کارت ویزیت ارزان را دارند، اگر بخواهیم به طور مختصر توضیح دهیم، کارت ویزیت یعنی کارت ملاقات. به طور خلاصه کارت ویزیت راه و وسیله ای است برای معرفی کردن مکان و شغلی که در آن فعالیت دارید و هم چنین راه و پلی برای ارتباط افراد با شما است.

کارت ویزیت ارزان ترین و موثرترین راه برای بازاریابی و تبلیغات است و یکی از راحت ترین روش های تماس مشتریان و مخاطبین با شما است. اطلاعاتی که روی کارت ویزیت درج میشود شامل: نام شخص یا شرکت، لوگو شرکت، شماره تماس، آدرس،خدماتی که ارائه میدهید و دیگر راه های ارتباطی مانند سایت ها و صفحات مجازی همچنین شعار تبلیغاتی است.

چاپ کارت ویزیت آنلاین

این اطلاعات باید کوتاه و به صورت کلید واژه ای باشد که مخاطب هنگام خواندن خسته نشود. کارت ویزیت اطلاعات آن شرکت یا خود فرد را معرفی میکند برای تبلیغات برخورد اول همیشه بسیار مهم و تاثیر گذار بوده است و طبق این قانون تبلیغات شما را به صورت غیر مستقیم بازاریابی میکند.

علت داشتن کارت ویزیت خاص

طراحی کارت ویزیت تاثیر بالایی دارد و اگر این کار به خوبی انجام شود میتواند فرصت های شغلی بالایی را برای شما فراهم کند. در برخی از موارد و مشاغل این کارت نشانه ی شخصیت اجتماعی و بالا رفتن وجهه کاری است.اگر کارت ویزیت طراحی خوب و حرفه ای داشته باشد در ذهن مشتری و مخاطب شما میماند

کارت ویزیت در هر مراسمی مانند سمینار ها، جلسات، مهمانی ها، خیابان ها هم نیز پخش میشود که باعث تبلیغات کار شما و حفظ ارتباط بین شما و مشتری میشود.

چاپ کارت ویزیت آنلاین فوری

شرکت تبلیغاتی رابینسو، با ارائه خدماتی از نظیر چاپ و طراحی کارت ویزیت و تراکت به علاوه این مجموعه بزرگترین مرکز پخش تراکت در تهران محسوب می شود. برای چاپ کارت ویزیت آنلاین می توانید با مجموعه تماس بگیرید.

تاریخچۀ کارت ویزیت

در قرن 15 و 17 شاهزادگان دو کشور چین و فرانسه برای ملاقات با دیگر اشراف زادگان خلاصه ای از سوابق و مشخصات خود را روی کاغذ یا پوستین یا چیزی شبیه به آن یادداشت میکردند و توسط خدمتکار خود به منزل شخص مورد نظر میفرستادند،اگر آن فرد گیرنده جواب می فرستاد یعنی میزبانی را قبول کرده است.

چاپ کارت ویزیت فوری

این کار در بین قشر قوی جامعه متداول شد و کارت ویزیت رایج شد. با این صورت که اندازه آن کوچکتر از کف دست بود و جنس آن مقوای براق بود. این کارت برای اولین بار در کشور انگلستان توسط بازرگانان و تاجران قرار گرفت. به این صورت که روی آنها نقشه یا کروکی مکان مورد نظر درج میشد و عنوان کارت راهنما را داشت و بازرگانان از این طریق به سمت فرد و مکان مورد نظر میرفتند.

در ابتدا کارت ها روی ورقی نازک از جنس مس بود بعد از مدتی با استفاده از روش لیتوگرافی کارت های ویزیت رنگی نیز رواج پیدا کرد. همچنین در آمریکا نیز در قرن 18 میلادی رواج پیدا کرد.

اما در ایران آخرین نوع تبلیغی که به ذهن تاجران و بازرگانان میرسید چاپ کارت ویزیت بود. حتی در بعضی موارد به صورت تلفنی و بدون طراحی و ایده خاصی امجام میدادند و آگاهی از تبلیغات و بازاریابی غیر مستقیم نداشتند. اما توصیه ما این است که برای کارت های ویزیت خود از یک طراحی تخصصی گرافیک استفاده کنید و آن را جدی بگیرید.

شرکت تبلیغاتی رابینسو

خدمات شرکت تبلیغاتی رابینسو

شما می توانید تمام خدمات مربوط به تبلیغات ، پخش و چاپ تراکت، طراحی تراکت، تراکت پخش کن ساعتی در تهران و … را به شرکت تبلیغاتی رابینسو بسپارید تا در کوتاه ترین زمان و پایین ترین قیمت کارهای شما انجام شود.

1 نظر در “چاپ کارت ویزیت آنلاین با قیمت مناسب

  1. آرمین گفت:

    بسیار عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *